DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12206
|
Назва: | Методологічна компетентність майбутнього вчителя початкової школи: парадигмальний контент-аналіз |
Автори: | Федій, О.Андр. |
Ключові слова: | вчитель початкової школи методологічна культура вчителя світогляд особистості як її атрибутивна властивість філософсько-освітні парадигми професійна підготовка педагога |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто феномен методологічної культури сучасного педагога початкової школи у світлі різновекторних змістових
конструктів філософсько-освітніх парадигм, вчень та методологічних
підходів, що зазнають нині фундаментальних науково-філософських змін
й доповнень даними сучасних людинознавчих наукових розвідок. Доведено єдність науково-світоглядної позиції педагога-вченого та методологічної компетентності педагога-практика. Досліджено основні
ознаки, структуру та ключову функцію методологічної культури педагога
початкової школи як вищого показника професійної готовності педагога. |
Опис: | Федій О. А. Методологічна компетентність майбутнього вчителя початкової школи: парадигмальний контент-аналіз / О. А. Федій // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред.
Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2018. – С. 5-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12206 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|