DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12249

Назва: Особливості навчання та виховання дітей-центеніалів
Автори: Процай, Л.П.
Ключові слова: дитина
діти центеніали
покоління Z
молодші школярі
Інтернет-серфінг
навчання молодшого школяра
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): За теорією поколінь, розробленою в 1991 році американськими дослідниками Вільямом Штраусом (William Strauss) та Нілом Хоувом (Neil Howe), кожні 20–25 років покоління змінюють одне одного. На думку авторів цієї теорії, покоління можна ідентифікувати, якщо його представники належать до однієї історичної епохи, стикаються з однаковими ключовими подіями та громадськими віяннями, перебуваючи на тих же життєвих фазах; поділяють певні загальні переконання, застосовують подібні моделі поведінки; маючи досвід спілкування з однолітками та усвідомлюючи їхні загальні особливості, відчувають приналежність до покоління. На визначення хронологічних меж між поколіннями впливає рівень розвитку інформаційного суспільства в країні, тому в різних країнах ці проміжки можуть бути різними. Проблемою нашого пошуку є особливості навчання українських дітей покоління Z – молодші школярі, народжені після 2009 року. Як уже згадано вище, у наукових джерелах таких дітей називають центеніалами.
Опис: Процай Л. П. Особливості навчання та виховання дітей-центеніалів / Л. П. Процай // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 25-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12249
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
7.pdf320,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок