DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12295
|
Назва: | Сюжетно-рольова гра як культурно-освітнє середовище дитини |
Автори: | Карапузова, Н.Д. |
Ключові слова: | сюжетно-рольова гра гра культурно-освітнє середовище дитина |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У дошкільній педагогіці традиційно досить широко вивчаються теоретичні та прикладні можливості середовища, його вплив на розвиток дитини. Середовищний підхід присутній у чинних освітніх програмах, причому акцент робиться на правильному виборі предметів, які оточують дитину.
Більшість дослідників під освітнім середовищем розуміє систему матеріальних об’єктів діяльності дитини, яка функціонально моделює зміст її духовного і фізичного розвитку. Таке розуміння середовища закономірно має передбачати і його культурно-освітнє наповнення, оскільки вирішення педагогічних задач убачається авторами програм у тому числі і як актуалізація конкретних природних, соціальних і культурних умов. Відповідно, реальне розуміння культурно-освітнього середовища дошкільного дитинства не обмежується тільки предметним оточенням. |
Опис: | Карапузова Н. Д. Сюжетно-рольова гра як культурно-освітнє середовище дитини / Н. Д. Карапузова // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 33-34. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12295 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|