DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Збірник наукових праць >
Наукові ракурси 2018 (1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12505
|
Назва: | Інноваційна наукова діяльність студентів та викладачів на кафедрі хірургії |
Автори: | Ляховський, В. Нємченко, І. Ковальов, О. Люлька, О. Баля, Г. |
Ключові слова: | інноваційно-інформаційні технології наукова діяльність викладач студент студентський науковий гурток |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Поєднання в роботі студентського наукового гуртка наукової діяльності з інноваційно-інформаційними технології дає можливість студентам самостійно вирішувати професійні задачі, підвищуючи тим самим їх мотивацію до навчання, культивувати у студентів інтерес до проблем науки, в результаті чого спостерігається зростання і покращення якісних показників їх навчальних досягнень. Інноваційна освітня діяльність – це складний процес, який потребує умілого, конструктивного впровадження інноваційних педагогічних технологій. Сутність сучасного інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається тільки шляхом постійної активної взаємодії тих, хто навчається, з опорою на моделювання прикладів та пошук спільних рішень у відповідній ситуації. |
Опис: | Ляховський В. Інноваційна наукова діяльність студентів та викладачів на кафедрі хірургії / В. Ляховський, І. Нємченко, І. Ковальов, О. Люлька, Г. Баля // Наукові ракурси : зб. наук. пр. / упоряд. Король Л. Л., Черчата Л. М. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – Вип. 1. – С. 76-78. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12505 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові ракурси 2018 (1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|