DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12572

Назва: Конгнітивні проблеми психологічного впливу на суб'єктів освітнього процесу
Автори: Чайкіна, Н.О.
Ключові слова: навчальний процес
модуль
стереотипи
інерційність мислення
типи викладачів
особистісний потенціал
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Навчальний процес в нових умовах передбачає організацію засвоєння програмного матеріалу з дисципліни у дискретному режимі за наперед розробленою модульною системою, що складається з логічно завершених блоків із структурованим змістом та бальною шкалою оцінювання знань студентів. Дуже важливо, щоб українські освітні технології, які впроваджуються, відповідали таким вимогам як доступність, конкретність і об’єктивність. Доступність і конкретність визначається тим, що інформація яка надається викладачем студенту, повинна відповідати рівню його особистісному розвитку і запитам практики. Що стосується об’єктивності, то вона залежить як від кваліфікації і компетентності викладача, так й від його особистісних властивостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12572
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Чайкіна Н.О. КОГНІТИВНІ ПРОБЛЕМИ.pdf77,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок