DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12984
|
Назва: | Проблема дезадаптації дітей дошкільного віку із ЗПР до умов інклюзії |
Автори: | Щука, В.М. |
Ключові слова: | дезадаптація діти затримка психічного розвитку діти із затримкою психічного розвитку інклюзія інклюзивна освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Наразі в Україні відбуваються масштабні реформи в галузі освіти, зокрема широкого впровадження набуває інклюзивна освіта. У нових умовах навчально-виховного процесу проблема адаптації особистості виступає на перший план. І хоча питання адаптації дітей дошкільного віку до перебування в закладах дошкільної освіти не є новим, за умов швидкого зростання ритму й темпу життя, дослідження процесу адаптації набуває актуальності. |
Опис: | Щука В. М. Проблема дезадаптації дітей дошкільного віку із ЗПР до умов інклюзії / В. М. Щука // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 116-118. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12984 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|