DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2015) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12997
|
Назва: | Методика проведення навчальних екскурсій, як форма навчально-виховної роботи з біології |
Автори: | Гомля, Л.М. Остапчук, К.В. |
Ключові слова: | навчальні екскурсії навчальні екскурсії з біології шкільна екскурсія виховна робота |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Навчальна екскурсія з біології, як форма навчально-виховної роботи з біології. Шкільна екскурсія – це форма навчально-виховної роботи з класом чи групою учнів, яка проводиться за межами школи з пізнавальною метою при переході від об’єкта до об’єкта в їх природному середовищі або штучно створених умовах, за вибором учителя і по темах, які
зв’язані з програмою (Верзілін Н.М.).
Зміст екскурсії має безпосередній зв’язок з пройденим на попередніх уроках матеріалом, і в той же час отримані знання, результати спостережень, зібрані гербарії і колекції в природі використовуються в подальшій навчальній діяльності. |
Опис: | Гомля Л. М. Методика проведення навчальних екскурсій, як форма навчально-виховної роботи з біології / Л. М. Гомля, К. В. Остапчук // Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. - Полтава: Астрая, 2015. – С. 131-133. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12997 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2015)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|