DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2015) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13000
|
Назва: | Інтегроване навчання в педагогічній науці |
Автори: | Марценюк, Т.І. |
Ключові слова: | інтегроване навчання педагогічна наука інтеграція інтегровані уроки навчання |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна система освіти спрямована на формування високоосвіченої, інтелектуально-розвиненої особистості з цілісним уявленням картини
світу, з розумінням глибини зв’язків явищ і процесів. Адже різноманітний
навколишній світ і є цілісним, але людина через власне незнання поділяє
його на частини. Слабкий зв’язок одного предмета з іншим породжують
серйозні труднощі у формуванні в учнів цілісної картини світу, сприяють
фрагментарності світогляду випускника школи. Завдання ж учителів –
навчити учнів об’єднати ці частини та сформувати життєві компетентності
учнів. Проблема інтеграції навчання і виховання в школі важлива як для
теорії так і для практики. Її актуальність диктується новими соціальними
запитами, що висуваються до школи і зумовлена змінами у сфері науки і
виробництва. |
Опис: | Марценюк Т. І. Інтегроване навчання в педагогічній науці / Т. І. Марценюк // Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. - Полтава: Астрая, 2015. – С. 138-140. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13000 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2015)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|