DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13170
|
Назва: | Реалізація особистісно орієнтованого підходу в підручниках з математики для старшої школи |
Автори: | Бурда, М.І. |
Ключові слова: | математика зміст підручник вимоги рівні навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Пропонуються методичні вимоги до відбору змісту шкільних підручників з математики (укрупнення, інтеграція, візуалізація, прикладна спрямованість навчального матеріалу та ін.). Обґрунтовується, що виділені вимоги забезпечують особистісну орієнтацію змісту підручників. |
Опис: | Бурда М. І. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в підручниках з математики для старшої школи / М. І. Бурда // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 7-8. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13170 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|