DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13270

Назва: Особистісно орієнтований підхід до реалізації міжпредметних зв’язків математики і біофізики
Автори: Макаренко, К.С.
Макаренко, В.І.
Макаренко, О.В.
Ключові слова: тьютор
особистісно орієнтоване навчання
біофізика
диференціальні рівняння
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті описана проблема міжпредметних зв’язків математики і біофізики. Зокрема, вивчення диференціальних рівнянь на біофізичному матеріалі. Підвищення рівня математичних знань вбачається у використанні тьюторського навчання.
Опис: Макаренко К. С. Особистісно орієнтований підхід до реалізації міжпредметних зв’язків математики і біофізики / К. С. Макаренко, В. І. Макаренко, О. В. Макаренко // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 126-127.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13270
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Makarenko.pdf307,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок