DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13732
|
Назва: | Професійна підготовка магістрів дошкільної освіти до використання інноваційних технологій: змістовий компонент |
Автори: | Зімакова, Л.В. |
Ключові слова: | дитина дошкільного віку магістр дошкільної освіти професійна підготовка інноваційні технології інноваційна діяльність змістовий компонент |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано важливість інноваційної діяльності вихователя ЗДО та окреслено контент інновацій у вітчизняній дошкільній освіті. Висвітлено актуальність включення у зміст професійної підготовки магістрів спеціальності «Дошкільна освіта» навчальної дисципліни «Інноваційні технології в дошкільній освіті». Представлено її мету, завдання та інформаційний зміст. Схарактеризовано рівні інноваційної діяльності магістрантів спеціальності 012 Дошкільна освіта. |
Опис: | Зімакова Л. В. Професійна підготовка магістрів дошкільної освіти до використання інноваційних технологій: змістовий компонент / Л. В. Зімакова // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 98-102. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13732 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|