DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14331
|
Назва: | Психологічні особливості розвитку схильності до педагогічної діяльності у підлітковому і старшому шкільному віці |
Автори: | Яновська, Т.А. |
Ключові слова: | професійне самовизначення схильність мотивація інтерес вміння педагогічні здібності методичні засоби розвитку схильності до педагогічної діяльності педагогічна діяльність підлітковий вік старший шкільний вік |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема цілеспрямованого розвитку схильності до педагогічної діяльності у підлітків та старшокласників у контексті їх професійного самовизначення. Звертається увага, що свідоме та ефективне професійне самовизначення є запорукою подальшої плідної фахової діяльності шкільної молоді. Характеризуються особливості розвитку особистості у підлітковому та юнацькому віці, коли вона вже намагається співвідносити власні внутрішні ресурси з вимогами професії. Аналізуються результати емпіричного дослідження структури педагогічної схильності та окреслюються методичні засоби її розвитку у шкільної молоді. Наголошується, що підліткам і старшокласникам притаманний високий показник інтересу до професії вчителя, а також є наявними педагогічні здібності. |
Опис: | Яновська Т. А. Психологічні особливості розвитку схильності до педагогічної діяльності у підлітковому і старшому шкільному віці / Т. А. Яновська // Молодий вчений. - 2019. - № 6 (70). - С. 109-112. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14331 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|