DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14588
|
Назва: | Компетентнісний підхід у підготовці фахівця з фізичної терапії та ерготерапії: вимоги сьогодення |
Автори: | Фастівець, А. |
Ключові слова: | компетентнісний підхі фізична терапія ерготерапія фахівець |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Спеціальність 227 «Фізична терапія, ерготерапія» відноситься до галузі знань 22 «Охорона здоров’я» з присвоєнням кваліфікації «бакалавр фізичної терапії, ерготерапії за спеціалізацією (із зазначенням назви спеціалізації за наявності).
Об’єкти вивчення та діяльності: рухові функції та активність людини, їх порушення та корекція з метою відновлення повноцінної життєдіяльності відповідно до бажань і потреб людини в умовах довкілля [2].
Цілі навчання: Підготовка фахівців, здатних вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, пов’язані з порушеннями функцій органів та систем, зокрема, опорно-рухового апарату, нервової, серцево-судинної та дихальної систем із застосуванням положень, теорій та методів медико-біологічних, соціальних, психолого-педагогічних наук. |
Опис: | Фастівець А. Компетентнісний підхід у підготовці фахівця з фізичної терапії та ерготерапії: вимоги сьогодення / А. Фастівець // Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи: матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф. / за заг. ред. О. О. Момот, Ю. В. Зайцевої, Ю. В. Солохи та ін. – Полтава : Сімон, 2019. – С. 155-119. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14588 |
Розташовується у зібраннях: | Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|