DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15038

Назва: Етапи розвитку вищої хореографічної освіти в Німеччині (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)
Автори: Ткаченко, І.О.
Ключові слова: «Танцювальний план Німеччини»
підготовка фахівців-хореографів
вища хореографічна освіта
хореографія
вища освіта
етап
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Висвітлено етапи розвитку вищої хореографічної освіти в Німеччині в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. Виокремлено контроверсійний, об’єднувальний та модернізаційний етапи. З’ясовано мету та завдання «Танцювального плану Німеччини», а також його значення у системі вищої хореографічної освіти на модернізаційному етапі.
Опис: Ткаченко І. О. Етапи розвитку вищої хореографічної освіти в Німеччині (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) / І. О. Ткаченко // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф., (м. Полтава, 7-8 жовт. 2019 р.) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – С. 187-190.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15038
Розташовується у зібраннях:Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
ТКАЧЕНКОІ.pdf173,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок