DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15123

Назва: Роль шкільної та батьківської співпраці в запобіганні кібербулінгу дітей підліткового віку
Автори: Хоменко, З.І.
Ключові слова: кібербулінг
дитина
підлітковий вік
кіберагресія
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Кібербулінг поширюється серед підлітків через надмірне використання технологій та негативно впливає на їхнє психологічне самопочуття, соціальні відносини, успішність у навчанні. Мета цього дослідження – з’ясувати думку зарубіжних психологів щодо ролі шкіл та батьків у запобіганні кібербулінгу, яка сприятиме створенню відповідної програми. Кібербулінг – це агресивні, навмисні дії, які здійснюються повторно чи з плином часу, групою або окремою особою з використанням електронних форм комунікації, проти жертви, що не може захистити себе (П. Сміт). Запобігання цим інцидентам є складним завданням, оскільки воно вимагає підтримки членів широкої спільноти в різних соціальних контекстах, основними й визначальними з яких є школа та батьки.
Опис: Хоменко З. І. Роль шкільної та батьківської співпраці в запобіганні кібербулінгу дітей підліткового віку / З. І. Хоменко // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 172-175.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15123
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
51.pdf143,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок