DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15213
|
Назва: | Профілактика професійного вигорання у вчителів як передумова успішної педагогічної діяльності |
Автори: | Барбінова, А.В. |
Ключові слова: | профілактика професійне вигорання вчитель педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Соціальна значущість професії педагога для суспільства визначається тим, що педагог покликаний управляти процесом інтелектуального, емоційного, фізичного розвитку, формуванням внутрішнього світу підростаючого покоління. В процесі педагогічної діяльності відбувається самореалізація педагога і його цілеспрямована участь у зміні учня (рівня навченості, вихованості, розвитку, освіченості). Педагогічна діяльність за своїми характеристиками відноситься до типу «людина-людина». Це свідчить про те, що в основу педагогічної діяльності покладена взаємодія між суб’єктами освіти, високий рівень комунікативності і толерантності. Педагогічне спілкування, що полягає у багаточисельних та інтенсивних контактах у процесі суб’єкт-суб’єктної взаємодії, наявність почуття тривоги за рівень засвоєння й подачі інформації відзначається великою емоційною напруженістю та варіативністю педагогічних ситуацій. Здійснення професійної діяльності в таких умовах може призвести до професійного вигорання, підґрунтям якого виступає емоційне вигорання.
За визначенням О. Бернацької, вигорання – це вироблений особистістю механізм психологічного захисту у формі повного або часткового виключення емоцій у відповідь на психотравмуючі впливи [1]. |
Опис: | Барбінова А. В. Профілактика професійного вигорання у вчителів як передумова успішної педагогічної діяльності / А. В. Барбінова // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 126-128. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15213 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|