DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15792

Назва: Впровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках природничого циклу
Автори: Січкар, В.В.
Крижановська, Н.М.
Ключові слова: здоров’язберігаючі технології
школа
здорова дитина
фізкультхвилинка
гімнастика
пальчикова гімнастика
арт-техніка
кольоротерапія
урок
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Здорова дитина – здорове покоління – майбутнє держави. Тому головною метою школи є формування фізичного, соціального, психічного, духовного, інтелектуального та творчого аспектів здорової особистості. Відповідно до методичних рекомендацій щодо вивчення шкільних дисциплін важливою ознакою сучасного уроку є використання здоров’язберігаючих технологій. Аналіз класифікацій існуючих здоров’язберігаючих технологій дає можливість виокремити такі типи (за О. Ващенко): здоров’язберігаючі – технології, що створюють безпечні умови для перебування, навчання та праці в школі, відповідність навчального та фізичного навантажень можливостям дитини;
Опис: Січкар В. В. Впровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках природничого циклу / В. В. Січкар, Н. М. Крижановська // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 361-365.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15792
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
106.pdf130,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок