DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15792
|
Назва: | Впровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках природничого циклу |
Автори: | Січкар, В.В. Крижановська, Н.М. |
Ключові слова: | здоров’язберігаючі технології школа здорова дитина фізкультхвилинка гімнастика пальчикова гімнастика арт-техніка кольоротерапія урок |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Здорова дитина – здорове покоління – майбутнє держави. Тому
головною метою школи є формування фізичного, соціального,
психічного, духовного, інтелектуального та творчого аспектів здорової
особистості. Відповідно до методичних рекомендацій щодо вивчення
шкільних дисциплін важливою ознакою сучасного уроку є використання
здоров’язберігаючих технологій.
Аналіз класифікацій існуючих здоров’язберігаючих технологій дає
можливість виокремити такі типи (за О. Ващенко):
здоров’язберігаючі – технології, що створюють безпечні умови
для перебування, навчання та праці в школі, відповідність навчального
та фізичного навантажень можливостям дитини; |
Опис: | Січкар В. В. Впровадження здоров’язберігаючих технологій
на уроках природничого циклу / В. В. Січкар, Н. М. Крижановська // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 361-365. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15792 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|