DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15814
|
Назва: | Використання інтерактивних технологій на уроках біології |
Автори: | Тротнер, В.В. |
Ключові слова: | урок біології інтерактивне навчання інтерактивні вправи інтерактивні методи навчання метод проектів інтерактивні технології |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Інтерактивні технології – жива нитка, що пов’язує вчителя з
кожним учнем і учнів між собою під час освітнього процесу. Це простий
і надійний спосіб створити атмосферу активної праці, творчості і
співробітництва, взаєморозуміння під час навчання. Одне з
найважливіших завдань стратегії активного навчання полягає у зміні
форм спілкування в освітній діяльності.
Ця зміна означає перехід від монологічного до багато
опозиційного навчання, при якому відсутні концепція та позиція
вчителя. Організація такого процесу спілкування на уроках біології
ефективно впливає на формування творчих здібностей учнів, але слід
передбачити використання відповідних методів навчання, які
переважно базуються на інтерактивних вправах. |
Опис: | Тротнер В. В. Використання інтерактивних технологій
на уроках біології / В. В. Тротнер // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 439-442. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15814 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|