DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15927

Назва: Розвиток у дітей дошкільного віку логіко-математичних уявлень та умінь у процесі використання логічних блоків Дьєнеша та паличок Кюїзенера
Автори: Гнізділова, О.А.
Гришко, О.І.
Клевака, Л.П.
Ключові слова: дошкільна освіта
дитина дошкільного віку
логіко-математичні уявлення та уміння
блоки Дьєнеша
палички Кюїзенера
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Сучасна дошкільна освіта будується на особистісно-орієнтованій моделі. Провідне місце у вирішенні проблеми розвитку у дітей дошкільного віку логіко-математичних уявлень та умінь займає математика. Вона відточує розум дитини, розвиває гнучкість мислення, вчить логіці. У педагогічній практиці сучасного закладу дошкільної освіти логічні блоки Дьєнеша і палички Кюїзенера активно використовуються сучасними вихователями. Робота педагога з цим матеріалом суттєво сприяє розвитку у дітей логіко-математичних уявлень та вмінь. У процесі роботи з блоками Дьєнеша у дітей не лише закріплюються уявлення про геометричні фігури, ознаки предметів, формуються розумові дії, а й розвиваються психічні процеси: мислення, пам’ять, увага, уява, мовлення. Палички Кюїзенера дають можливість тренувати дітей дошкільного віку в складанні числа з одиниць і двох менших чисел; навчати вимірювати об’єкти; засвоювати арифметичні дії (додавання, віднімання, ділення, множення); навчати ділити ціле на частини; підводити їх до усвідомлення співвідношень «менше – більше», «менше на ... – більше на ...». У роботі з паличками Кюізенера просторово-кількісні характеристики не настільки очевидні для дітей, як колір, форма, розмір у роботі з блоками Дьєнеша. Але відкрити ці характеристики допоможе спільна діяльність дорослого з дитиною.
Опис: Гнізділова О. А. Розвиток у дітей дошкільного віку логіко-математичних уявлень та умінь у процесі використання логічних блоків Дьєнеша та паличок Кюїзенера / О. А. Гнізділова, О. І. Гришко, Л. П. Клевака // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - Полтава, 2020. - Вип. 4. - С. 199-206.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15927
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14 Гришко ОІ.pdf349,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок