DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16250
|
Назва: | Естетотерапевтичний підхід до розвитку духовності майбутніх учителів початкових класів |
Автори: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключові слова: | майбутній вчитель початкових класів вчитель початкових класів підготовка студента-педагога духовність |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Особливого значення в складних умовах нівелювання моральності,
інтенсифікації освітнього процесу, стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій набуває питання реалізація принципу духовності та
духовного освоєння світу в професійній підготовці майбутніх учителів
початкових класів на засадах естетотерапевтичної концепції формування
особистості.
Естетотерапевтичний підхід у професійній підготовці студентів полягає у
широкому використанні різноматнітних технологій естетотерапії (казкотерапії,
музикотерапії, фототерапії, пісочної терапії, арт-терапії тощо) з метою розвитку
в студентів професійної мотивації, морально-духовної сфери, створення
психологічно комфортних умов для їх творчої самореалізації й
самоствердження. |
Опис: | Мірошніченко Т. В. Естетотерапевтичний підхід до розвитку духовності
майбутніх учителів початкових класів / Т. В. Мірошніченко // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення:
матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2020 р.) / Полтав. нац. пед.
ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2020. – С. 68-72. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16250 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|