DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16505
|
Назва: | Уроки тиші у системі виховання М. Монтесорі (на прикладі Харківського дитячого садочку «Світ дитини») |
Автори: | Войтко, Т. |
Ключові слова: | Марія Монтессорі дитячий садочок дитячий садок "Світ дитини" дошкільник розвиток дошкільника музичні заняття урок тиші система М. Монтесорі педагогіка |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасній педагогіці існує значна кількість методик, які сприяють розвиткові
дитини. Однією із досить цікавих та унікальних, яка набула популярності в усьому
світі, є методика Марії Монтесорі – видатного італійського педагога, лікаря, першої
італійки, яка стала доктором медицини. Її методика полягає у вільному розвитку
дитини, коли вихователі та вчителі підтримують спонтанність і творчість дітей,
забезпечують їхній усебічний розвиток: фізичний, духовний, культурний і соціальний.
Світову славу і визнання Марія Монтессорі здобула у зв’язку із розробленою нею
педагогічною системою, що отримала назву «педагогіки Монтесорі». Першу «школу
Монтесорі» було відкрито 6 січня 1907 року в Римі. Методи, що ґрунтувалися на
досвіді роботи в цій школі, пізніше були успішно розвинуті та вдосконалені і, попри
критику в наступні періоди, досі залишаються популярними в багатьох країнах світу.
Девіз методу Монтессорі: «Допоможи мені зробити це самому». |
Опис: | Войтко Т. Уроки тиші у системі виховання М. Монтесорі
(на прикладі Харківського дитячого садочку «Світ дитини») / Т. Войтко // Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект: Збірник статей і матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 10-літтю кафедри культурології та методики викладання культурологічних дисциплін
ПНПУ імені В.Г. Короленка (29-30 березня 2018 р.). – Полтава: ПП «Астрая», 2018. – С. 35-39. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16505 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|