DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16702
|
Назва: | Аспекти здорового способу життя |
Автори: | Ангеліна, Г.Є. |
Ключові слова: | здоров'я здоровий спосіб життя шкільна освіта здоров’язберігаюча педагогіка здоров’язбережувальні технології |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті аспекти здоров’язбережувальних технологій, розкриті
та охарактеризовані шляхи щодо впровадження їх у сучасній шкільній освіті. Серед основних цінностей сучасної людини перше місце посідає цінність життя і
здоров’я. Останніми десятиліттями світова наука відносить проблему здоров’я, в широкому
розумінні цього поняття, до кола глобальних проблем, розв’язання яких зумовлює
характеристики майбутнього розвитку людства й навіть сам факт подальшого існування його як
біологічного виду.
Сьогодні здоров’я розглядається як стан повного фізичного, духовного, психічного та
соціального благополуччя людини. |
Опис: | Ангеліна Г. Є. Аспекти здорового способу життя / Ангеліна Г. Є. // Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та
перспективи : збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції,
присвяченої Всесвітньому Дню цивільної оборони та Всесвітньому Дню охорони
праці(Полтава, 27–28 квітня 2017 р.). – Полтава : ПНПУ, 2017. – С. 155-159. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16702 |
Розташовується у зібраннях: | Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|