DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16824
|
Назва: | Педагогічна діагностика якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійно-технічної освіти залізничного профілю |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | педагогічна діагностика діагностична діяльність викладача самодіагностична діяльність учня заклад професійно-технічної освіти залізничного профілю |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Запропонована педагогічна діагностика якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійно-технічної освіти залізничного профілю ґрунтується на низці концептуальних положень, що відбивають сучасні тенденції розвитку освіти: спрямованість освітнього процесу та діагностики на професійно-особистісний розвиток майбутнього кваліфікованого робітника у закладі професійно-технічної освіти залізничного профілю; визнання учня закладу професійно-технічної освіти як активного суб’єкта навчальної діяльності, що віддзеркалено у поєднанні управлінської діяльності викладача і самоуправлінської діяльності учня в цілісному управлінському циклі; розгляд педагогічних явищ і процесів з позицій системного підходу, що надає можливість представити діагностику як складний об’єкт, елементи якого визначаються цілим і зумовлюють функціонування всієї системи загалом. Запропоновано діагностування викладачами знань, умінь та навичок учнів з фахових предметів за допомогою контрольно-діагностичних процедур. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Педагогічна діагностика якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійно-технічної освіти залізничного профілю / В. Ю. Стрельніков // Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика» Серія «Педагогіка». - Випуск 10 (19), 2020. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16824 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|