DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16839

Назва: Теоретичні засади фахового зростання особистості майбутнього фахівця зі спеціальної освіти
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: фахове зростання
особистість
креативність
майбутній фахівець зі спеціальної освіти
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Розглядаються теорії професійного зростання особистості, використання яких є доцільним у професійній підготовці майбутнього фахівця зі спеціальної освіти: теорія поетапного формування розумових дій, теорія змістового узагальнення і гештальт-теорія засвоєння.
Опис: Стрельніков В. Ю. Теоретичні засади фахового зростання особистості майбутнього фахівця зі спеціальної освіти. Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти: матер. Всеукраїнської науково-практичної конференції (26–27 листопада 2020 року, Бердянський державний педагогічний університет). Бердянськ, 2020. 358 с. С. 89–92.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16839
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
39_Стрельніков_Бердянськ_2020.pdf762,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок