DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16903
|
Назва: | Соціально-педагогічні засади формування дискурсивно-проєктивної компетентності фахівця в галузі фізичної культури і спорту |
Автори: | Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | формування дискурсивно-проєктивна компетентність фахівець в галузі фізичної культури і спорту закономірності і принципи навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті виділено і теоретично обґрунтовано соціально-педагогічні засади формування дискурсивно-проєктивної компетентності фахівця в галузі фізичної культури і спорту, проведений аналіз основних закономірностей навчання і принципи формування означеної компетентності. Досліджено принципи формування дискурсивно-проєктивної компетентності фахівця в галузі фізичної культури і спорту: принцип гуманізації, принцип систематичності і послідовності, принцип свідомості і активності. |
Опис: | Лебедик Л. В. Соціально-педагогічні засади формування дискурсивно-проєктивної компетентності фахівця в галузі фізичної культури і спорту. Взаємодія духовного й фізичного виховання в становленні гармонійно розвиненої особистості. Збірник статей за матеріалами VІII Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Слов’янськ–Краматорськ, 25-26 березня 2021 р.); за ред. проф. В. М. Пристинського, Т. М. Пристинської. Слов’янськ, 2021. 490 с. С. 45–49. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16903 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|