DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17071

Назва: Поліпарадигмальність проблеми цінностей особистості в освіті: культурологічно-аксіологічна інтерпретація
Автори: Винничук, Р.В.
Кравченко, Л.М.
Ключові слова: особистість
освіта
поліпарадигмальний аналіз
культурологічно-аксіологічний підхід
цінності людини культури
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У руслі традиційної, особистісної, інтеграційно-компетентнісної освітніх парадигм реалізоване дослідницьке завдання поліпарадигмального аналізу проблеми цінностей особистості в сучасній загальній і професійній освіті з урахуванням методологічного, теоретичного і технологічного інструментарію культурологічно-аксіологічного наукового підходу; з’ясовано особливу значущість ціннісно-смислової спрямованості сучасної освіти на обґрунтування та створення умов становлення й розвитку особистості як людини культури, відповідального творця власного життя в гармонії з соціальним оточенням.
Опис: Винничук Р. В., Кравченко Л. М. Поліпарадигмальність проблеми цінностей особистості в освіті: культурологічно-аксіологічна інтерпретація. Імідж сучасного педагога. № 4 (187). 2019. С. 60-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17071
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Винничук Р. В., Кравченко Л. М. Поліпарадигмальність.pdf258,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок