DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17560
|
Назва: | Особливості застосування арт-терапії для розвитку творчого потенціалу дітей з РАС |
Автори: | Шевчук, В.В. |
Ключові слова: | арт-терапія дитина з РАС Розлади аутистичного спектру аутизм порушення емоційно-вольової сфери |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Розлади аутистичного спектру (РАС) – це розлади, пов’язані з
аномальним біологічно обумовленим дозріванням головного мозку, що починається ще на стадії ембріона. Як наслідок, психічна
працездатність аутистичних людей є нетиповою, проявляється в перші
роки та зберігається упродовж усього життя. У травні 2013 року
Американська психіатрична асоціація опублікувала «Діагностичний і
статистичний посібник із психічних розладів» (DSM-5), згідно якого
основними симптомами РАС є постійні складнощі у спілкуванні,
соціальній взаємодії та паттерни обмежених і повторювальних дій та
інтересів. |
Опис: | Шевчук В. В. Особливості застосування арт-терапії
для розвитку творчого потенціалу дітей з РАС // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 319-323. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17560 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|