DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17562

Назва: Особливості анімалотерапії в психокорекції проявів конфліктної поведінки дітей дошкільного віку
Автори: Яновська, Т.А.
Ключові слова: дитина
особистість
розвиток особистості
дошкільний вік
соціально-психологічний тренінг
анімалотерапія
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Збільшення конфліктних ситуацій у сучасному оточенні в цілому та зокрема дітей і молоді є однією з актуальних проблем психологів, вчителів, вихователів та батьків. Актуальність теми обумовлена поступово зростаючою кількістю дітей дошкільного віку з проблемною поведінкою й пошуками додаткових засобів і методик, здатних відкоректувати їх [1, с. 48]. Цілями статті є: теоретичний аналіз анімалотерапії як методу психокорекційної роботи; практична спроба розкриття проблеми особливостей анімалотерапії в психокорекції проявів конфліктної поведінки дошкільників. Соціально-психологічний тренінг як форма групової психокорекційної роботи вважається однією з найбільш ефективних форм психокорекційної діяльності психолога, у межах якого обов’язково потрібно впроваджувати індивідуальний підхід до кожної окремої дитини. Будь яка допомога дитині дошкільного віку є психологічною дією, яка може як гальмувати, так й сприяти духовно-моральному розвитку особистості.
Опис: Яновська Т. А. Особливості анімалотерапії в психокорекції проявів конфліктної поведінки дітей дошкільного віку // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 325-329.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17562
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
90.pdf271,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок