DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17837
|
Назва: | Принципи побудови змісту індивідуальних планів учнів у інклюзивному навчанні |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | принципи зміст індивідуальних планів інклюзивне навчання учні |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається концепція проектування змісту індивідуальних планів учнів у інклюзивному навчанні. Описано принцип стиснення навчальної інформації у змістовому модулі, принцип генералізації знань, принцип взаємопов’язаності, логізації знань. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Принципи побудови змісту індивідуальних планів учнів у інклюзивному навчанні. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю : Інклюзивна освіта : теорія, методика, практика. (Умань, 28 берез. 2019 р.) / гол. ред. Демченко І. І. Умань : ВПЦ Візаві, 2019 р. Вип. V. С. 157–160. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17837 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|