DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17959

Назва: Етапи науково-педагогічної навчальної практики магістрантів освітньої програми «Педагогіка вищої школи»
Автори: Кононец, Н.В.
Ключові слова: магістри
освітня програма "Педагогіка вищої школи"
методи навчання
лекція
практичне заняття
рефлексія
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Науково-педагогічна навчальна практика у системі підготовки магістрів з освітніх, педагогічних наук (галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, освітня програма «Педагогіка вищої школи») займає важливе місце у структурно-логічній схемі освітнього процесу. Ця практика організовується і проводиться у такі етапи: підготовчомотиваційний, змістово-діяльнісний та рефлексивно-коригувальний (рис. 1). Реалізація зазначених етапів передбачає відповідне дидактичне забезпечення (використання дидактично доцільних форм, методів і засобів навчання). Метою підготовчо-мотиваційного етапу науково-педагогічної навчальної практики є психолого-педагогічна підготовка студентів до її проходження в реальних умовах освітнього процесу обраного закладу освіти (вищої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти тощо), усвідомлення ними її значущості, формування позитивної мотивації, стимулювання професійно-педагогічного інтересу. Реалізація зазначеного етапу передбачає створення вже в аудиторних умовах на окремих етапах вивчення того чи іншого курсу освітньої програми «Педагогіка вищої школи» ситуацій, що можуть виникнути в реальній професійній діяльності під час проходження практики.
Опис: Кононец Н. В. тапи науково-педагогічної навчальної практики магістрантів освітньої програми «Педагогіка вищої школи» // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 57-61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17959
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf347,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок