|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17997
|
Назва: | Планування змін в організації дозвілля в рамках проєктного підходу |
Автори: | Дабека, М.С. |
Ключові слова: | дозвілля організація дозвілля культурно-дозвіллєва діяльность |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Між роботою і відпочинком соціологи, психологи, економісти
встановили прямий взаємозв’язок і важливо зазначити, що серед складових
способу життя сучасної людини суттєве місце займає дозвілля. Саме спосіб
організації проведення власного вільного часу у формі дозвіллєвої діяльності
багато в чому, відображує особистісні характеристики індивіда, й може
сприяти гармонізації його відносин з навколишнім світом та його
саморозвиткові. Разом з тим, незважаючи на досить велику зацікавленість
даною проблематикою філософів, економістів, соціологів, суспільних і
політичних діячів, у центрі проєктних підходів вона з’являється не часто.
У культурно-дозвіллєвій діяльності було проведено ряд досліджень.
Суть використання технології організації та здійснення дозвіллєвої діяльності
студентів полягає в аналізі та оцінці соціально-педагогічного процесу, причин
виникнення проблем і шляхи їх усунення, прогнозуванні результатів і рішень,
корекції цього процесу, встановленні необхідних комунікативних зв’язків, їх
регуляції та підтримки, переходу від реалізації функцій дозвіллєвої діяльності
до їх системи, системного проєктування. |
Опис: | Дабека М. С. Планування змін в організації дозвілля в рамках проєктного підходу // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 138-141. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17997 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|