|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18038
|
Назва: | Формування soft skills у майбутніх вчителів |
Автори: | Половинка, Д.С. |
Ключові слова: | soft skills майбутній вчитель формування soft skills м’які вимоги компанія Linkedіn заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Вивченню проблеми «SOFT SKILLS» присвячені дослідження
Кучая О.В, Находа С.А., Шандрука С.К та інших. Розрізняють м’які та жорсткі
навички. М’які навички – це сукупність продуктивних рис особистості, які
характеризують відносини в середовищі. Ці навички можуть включати в себе
соціальні комунікативні здібності, мовні навички, особисті звички, когнітивну
або емоційну співпереживання, управління часом, колективну роботу та риси
лідерства. Визначення, що пропонується в літературі, пояснює м’які навички
як термін для навичок за трьома ключовими функціональними елементами:
навички людей, соціальні навички та особисті кар’єрні ознаки. Національна
асоціація бізнес-освіти вважає, що м’які навички є критичними для
працездатності на сучасному робочому місці. М’які навички є доповненням
важких технічних навичок, для продуктивної роботи на робочому місці та
повсякденних компетенцій (Arkansas Department of Education, 2007). Жорсткі
навички були єдиним показником, необхідним для кар’єри. |
Опис: | Половинка Д. С. Формування soft skills у майбутніх вчителів // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 208-210. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18038 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|