DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18042
|
Назва: | Soft sкills як складова компетентнісного аспекту інноваційної діяльністі |
Автори: | Світельська-Дірко, С.В. |
Ключові слова: | Soft sкills педагог професійна діяльність інноваційна освітня діяльність інновації в освіті Нова українська школа SEELearning |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах сучасного глобалізованого розвитку суспільства освіта
відіграє важливу роль у формуванні особистості, покликана стати одним із
засобів вирішення проблем ХХІ ст. Сучасна філософія освіти повинна
виробити нові освітні методи та підходи, а також нову технологію процесу
отримання знань. Тому все більшого значення набуває звернення до
компетентнісного аспекту, розгляду його як з’єднуючої ланки між освітнім
процесом та реальними вимогами суспільства. В умовах реформування
української освіти, наближення її до європейських стандартів, особливої
актуальності набуває запровадження компетентнісного підходу в систему
вітчизняної освіти та з’ясування його сутності та особливостей.
Під педагогічною компетентністю можна розуміти єдність теоретичної
й практичної готовності спеціалістів освітньої сфери до здійснення своєї
професійної діяльності, яка успішно мотивує керівника закладу та вчителя на
результат творчої професійної діяльності як сукупний показник особистісно-діяльнісної сутності педагога. |
Опис: | Світельська-Дірко С. В. Soft sкills як складова компетентнісного аспекту
інноваційної діяльністі // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 218-220. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18042 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|