|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18057
|
Назва: | Застосування категорійного менеджменту у розширенні асортименту кав'ярні |
Автори: | Шпаковська, К.Б. Сас, Н.М. |
Ключові слова: | кав'ярня асортимент продуктів покупець категорійний менеджмент бізнес |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Категорійний менеджмент – це процес управління асортиментом, за якого
кожна товарна категорія розглядається як окрема бізнес-одиниця в структурі
асортименту.
Якщо кав’ярня починає працювати за принципами категорійного
менеджменту, це означає, що менеджер стає керівником категорії як маленького
самостійного підприємства, яке має свою сезонність, особливості поставки,
зберігання і критерії ефективності.
На основі інтерв’ю з менеджерами кав’ярень ми виявили, що у більшості
кав’ярень не враховують такі потреби покупця, як алергія та/або протипоказання
до продуктів. Наприклад, не вдалося виявити кав’ярні в яких би пропонували
відвідувачам батончики, тістечка, інший асортимент, для людей з діабетом.
Є таке поняття як «Правило 6 W». Воно значить, що категорійний
менеджмент дає відповідь на питання Who? (Хто?), Why? (Чому?), What? (Що?), When? (Коли?), Where? (Де?) І НоW many? (Скільки?). Маючи відповіді на ці
питання, можна будувати стратегію цінової і асортиментної політики. Можна
чітко розуміти, що необхідно твоєму покупцеві, хто твій покупець, за чим він
приходить і з якою частотою. Також можна розуміти, з ким вигідніше мати
контракти з постачальників, які категорії і товарні групи є пріоритетними для
кожної категорії покупців. |
Опис: | Шпаковська К. Б., Сас Н. М. Застосування категорійного менеджменту у розширенні асортименту кав'ярні // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 249-250. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18057 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|