|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18058
|
Назва: | Особливості організації самостійної роботи здобувачів освітнього рівня "Магістр" |
Автори: | Штепа, Н.А. |
Ключові слова: | підготовка магістра магістр самостійна робота студент самостійна робота майбутніх магістрів |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Викладач сучасного закладу вищої освіти в процесі навчальної взаємодії
зі студентами різних курсів зустрічається з завданням організації самостійної
роботи, яке по-різному вирішується залежно від того, йдеться про
першокурсників чи випускників бакалаврату, або ж майбутніх магістрів. Найважливіші дидактичні функції, що їх виконує самостійна робота, за
твердженням Н. Головко, наступні:
– закріплення знань, умінь та навичок, отриманих під час вивчення
навчального матеріалу;
– розширення і поглиблення навчального матеріалу, який вивчався в
аудиторії;
– формування умінь і навичок самостійного виконання вправ;
– розвиток самостійного мислення шляхом виконання індивідуальних
завдань в обсязі, який виходить за межі матеріалу за програмою, але відповідає
можливостям студента;
– виконання індивідуальних спостережень;
– підготовка навчальних посібників, таких як текстові переклади, газетні
та журнальні відомості тощо, для вивчення нових тем під час занять в аудиторії. |
Опис: | Штепа Н. А. Особливості організації самостійної роботи здобувачів освітнього рівня "Магістр" // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 250-252. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18058 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|