DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18058

Назва: Особливості організації самостійної роботи здобувачів освітнього рівня "Магістр"
Автори: Штепа, Н.А.
Ключові слова: підготовка магістра
магістр
самостійна робота
студент
самостійна робота майбутніх магістрів
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Викладач сучасного закладу вищої освіти в процесі навчальної взаємодії зі студентами різних курсів зустрічається з завданням організації самостійної роботи, яке по-різному вирішується залежно від того, йдеться про першокурсників чи випускників бакалаврату, або ж майбутніх магістрів. Найважливіші дидактичні функції, що їх виконує самостійна робота, за твердженням Н. Головко, наступні: – закріплення знань, умінь та навичок, отриманих під час вивчення навчального матеріалу; – розширення і поглиблення навчального матеріалу, який вивчався в аудиторії; – формування умінь і навичок самостійного виконання вправ; – розвиток самостійного мислення шляхом виконання індивідуальних завдань в обсязі, який виходить за межі матеріалу за програмою, але відповідає можливостям студента; – виконання індивідуальних спостережень; – підготовка навчальних посібників, таких як текстові переклади, газетні та журнальні відомості тощо, для вивчення нових тем під час занять в аудиторії.
Опис: Штепа Н. А. Особливості організації самостійної роботи здобувачів освітнього рівня "Магістр" // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 250-252.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18058
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
91.pdf300,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок