|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Наукові праці >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18592
|
Назва: | Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практика |
Автори: | Бабенко, І.В. Барбінов, В.В. Барбінова, А.В. Большая, О.В. Величко, Р.М. Гриженко, В.В. Гриньова, М.В. Гриньова, В.С. Гриньов, С.Я. Губарь, О.Г. Гурська, О.В. Дяченко-Богун, М.М. Жамардій, В.О. Жданова-Неділько, О.Г. Кононец, Н.В. Люлька, Г.А. Масовець, Д.Б. Новописьменний, С.А. Пивовар, Н.М. Сагайдак, В.Р. Сас, Н.М. Ткаченко, А.В. Харченко, О.В. Чернецька, В.В. |
Ключові слова: | Нова українська школа моделі підготовки вчителів майбутній вчитель особистість педагог формування особистості освітній менеджер |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У монографії розглядаються різні моделі підготовки педагогів та керівників закладів загальної середньої освіти для Нової української школи. Вивчення та узагальнення питань формування особистості сучасного педагога, моделювання професійної підготовки вчителів та освітніх менеджерів для Нової української школи надає можливість використати отримані наукові результати в педагогічній практиці, сприятиме пізнанню дидактичних процесів, визначенню перспективних векторів удосконалення системи вищої педагогічної освіти. |
Опис: | Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: колективна монографія / І. В. Бабенко, В. В. Барбінов, А. В. Барбінова та ін.; за ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава. Астрая, 2021. – 407 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18592 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|