DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19217
|
Назва: | Методологічні засади підготовки педагогічних працівників у системі неперервної освіти до роботи з обдарованими дітьми |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | обдарована дитина педагогічний працівник методологічні засади підготовка заклад неперервної освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні сформульовані вимоги до методологічних засад, на яких вибудована концепція науково-методичної підготовки педагогічних працівників у системі неперервної освіти до роботи з обдарованими дітьми. На основі аналізу теоретичних досліджень розкрито суть означеної підготовки, акцентовано увагу на усвідомленні педагогічними працівниками сутності, мети, результату, змісту, методів, засобів роботи з обдарованими дітьми. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Методологічні засади підготовки педагогічних працівників у системі неперервної освіти до роботи з обдарованими дітьми. Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: в умовах воєнного стану : матеріали наук.- практ. онлайн-конф. (Київ, 23–25 черв. 2022 р.). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2022. 368 с. С. 308–314. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19217 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|