DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра медико-біологічних дисциплін і фізичного виховання >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19232
|
Назва: | Методологічні засади інтеграції природничонаукової підготовки майбутнього фахівця фізичної культури |
Автори: | Согоконь, О.А. Донець, О.В. Шостак, Є.Ю. |
Ключові слова: | методологічні засади інтеграція природничо-наукова підготовка фізична культура фахівець |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У поданій статті визначаються методологічні засади інтеграції природничо-наукової підготовки майбутнього фахівця фізичної культури. Одним із методологічних завдань удосконалення системи вищої педагогічної освіти на факультетах фізичного виховання є пошук перспективних підходів, впровадження сучасних технологій, застосування інтегрованої системи оволодіння знаннями до природничонаукового компонента підготовки фахівців фізичної культури. Якісно новий рівень інтегрованих знань не зводиться до суми відомостей, отриманих з об’єднаних дисциплін, а забезпечує вищий інтегрований підхід при ефективній підготовці майбутнього фахівця. |
Опис: | Согоконь О. А., Донець О. В., Шостак Є. Ю. Методологічні засади інтеграції природничонаукової підготовки майбутнього фахівця фізичної культури. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 17, 2022. С. 97-104. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19232 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|