DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19399
|
Назва: | Залежність сприйняття змісту навчання охороні праці від індивідуальних особливостей уваги учнів |
Автори: | Шніткова, Л.С. |
Ключові слова: | зміст навчання охорона праці навчання сприйняття увага запам’ятовування |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується залежність сприйняття змісту навчання охороні
праці від індивідуальних особливостей уваги учнів. Аналізується методика найбільш повно
включити розумові процеси сприйняття, осмислення, запам’ятовування інформації
інструктованим у процесі аналізу ключових небезпечних факторів професійної діяльності. Вибірковість індивідуального сприйняття вимог охорони праці до безпечного
виконання трудових процесів може бути пояснена його залежністю від рівня уваги учнів, яка
характеризується спрямованістю і зосередженістю свідомості на певних вимогах при
одночасному відволіканні від інших. Саме в увазі проявляється вибірковість свідомості. |
Опис: | Шніткова Л. С. Залежність сприйняття змісту навчання охороні праці від індивідуальних особливостей уваги учнів // Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика : зб. наук. пр. всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітнім Дням цивільної оборони та охорони праці. (Полтава, 28 квіт. 2022 р.) / під ред.: В. П. Титаренко, О. В. Кудря. Полтава : ПНПУ, 2022. С. 219-222. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19399 |
Розташовується у зібраннях: | Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|