DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19675
|
Назва: | Детермінанти ціннісно-мотиваційного конфлікту у професійній діяльності педагогів |
Автори: | Дзюба, Т.М. |
Ключові слова: | цілісно-мотиваційний конфлікт професійна діяльність педагоги |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Внутрішньоособистісний конфлікт як стан структур і психічних утворень особистості, характеризується загостренням суперечностей між різними сторонами, властивостями, ставленнями і діями особистості. Цей тип конфлікту є результатом гострого незадоволення глибинних і актуальних мотивів; супроводжується потужним психоемоційним напруженням, дезорганізацією поведінки і дезінтеграцією особистості [2]. У професійно-педагогічній діяльності високий рівень внутрішньої конфліктності зростає внаслідок інтенсифікації симптомів професійного вигорання і поєднується з певними особистісними диспозиціями: підвищеним рівнем тривожності, емоційною лабільністю, прагненням догодити колегам і керівництву, поступаючись особистими інтересами тощо. |
Опис: | Дзюба Т. М. Детермінанти ціннісно-мотиваційного конфлікту у професійній діяльності педагогів. Психолого-педагогічні координати розвитку особистості : зб. наук. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 2-3 червня 2020 р. Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2020. С. 86-90. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19675 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|