DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19901

Назва: Модель реалізації організаційно-методичних умов викладання дуетно-сценічного танцю у підготовці майбутніх хореографів
Автори: Таранцева, О.О.
Ключові слова: хореографія
методика хореографічної освіти
дуетно-сценічний танець
організаційно-методичні умови
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається актуальність проблеми удосконалення методики викладання дуетно-сценічного танцю, що є невід’ємним і важливим складником фахової підготовки майбутніх хореографів. Зосереджується увага на тому, що для ефективного її вирішення слід створити відповідні організаційно-методичні умови в освітньому процесі закладу вищої освіти як комплексу дидактико-методичних можливостей, технологій і засобів організації освітнього процесу у вищій школі, які забезпечують ефективність і результативність цього процесу у підготовці майбутніх хореографів. Визначено сукупність організаційно-методичних умов викладання дуетно-сценічного танцю у підготовці майбутніх хореографів (створення у закладі вищої освіти педагогічних майстерень дуетно-сценічного танцю викладачів хореографічних дисциплін і залучення студентів до їхньої діяльності; розроблення системи сучасного дидактико-методичного забезпечення для викладання дуетно-сценічного танцю; активізація дуетних виступів у студентських хореографічних колективах на культурно-мистецьких івентах). Розроблено модель реалізації організаційно-методичних умов, котра включає методологічно-цільовий, змістово-методичний та оцінювально-результативний блоки. Методологічно-цільовий блок відображає мету, методологічні підходи (компетентнісний, діяльнісний, акмеологічний, особистісно орієнтований, технологічний, системний, ресурсно орієнтований), дидактичні та специфічні принципи, які покладаються в основу реалізації визначених організаційно-методичних умов викладання дуетно-сценічного танцю у підготовці майбутніх хореографів. Змістово-методичний блок містить організаційно-методичні умови як один із ключових складників моделі та дидактико-методичні складники їх реалізації (навчальна дисципліна «Дуетно-сценічний танець та методика його викладання», цифрові навчальні ресурси для її вивчення, авторська педагогічна майстерня Олени Таранцевої «Дуетно-сценічний танець» і спецкурс «Теорія і методика українського народно-сценічного танцю»). Оцінювально-результативний блок відображає визначені критерії оцінювання набутих студентами практичних навичок з виконання дуетно-сценічного танцю (пізнавальний, методичний, практичний); репродуктивний, репродуктивно-творчий, продуктивно-творчий рівні сформованості цих навичок та очікуваний результат від реалізації моделі.
Опис: Таранцева О. О. Модель реалізації організаційно-методичних умов викладання дуетно-сценічного танцю у підготовці майбутніх хореографів. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 47. Том 4. С. 43-48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19901
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Модель реалізації.pdf871,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок