DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19920
|
Назва: | Застосування проблемно-ситуативного аналізу у навчанні майбутніх учителів хімії безпекознавству |
Автори: | Куленко, О.А. |
Ключові слова: | проблемно-ситуативний аналіз навчання учитель хімії майбутній учитель безпекознавство |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Найвища цінність людини – це життя і здоров’я. Проте з кожним роком зростає кількість чинників, що можуть нести небезпеку і загрожувати життю. Тому пріоритетним завданням сучасної вищої педагогічної школи є навчання студентів елементарним правилам безпеки та набуття знань, умінь і навичок з безпекознавства. Але майбутніх учителів уже складно зацікавити традиційними лекціями, оскільки вони все частіше надають перевагу інтерактивним технологіям навчання. Відповідно викладачі використовують у педагогічній діяльності новітні технології навчання. Так серед різноманіття форм і методів інтерактивного навчання для вивчення основ безпекознавства надаємо перевагу методу проблемно-ситуативного аналізу, або методу конкретної ситуації (від англ. «сase» – ситуація). Цей метод є найефективнішим способом навчання студентів-хіміків для вирішення типових проблем. Класичне ситуативне навчання – це інтенсивний тренінг з активним використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Саме тому, щоб викладачі та студенти у випадку надзвичайної ситуації діяли зібрано та рішуче, необхідно знати не тільки теорію про потенційну небезпеку, а уміти аналізувати причини її виникнення. |
Опис: | Куленко О. А. Застосування проблемно-ситуативного аналізу у навчанні майбутніх учителів хімії безпекознавству. Проблеми цивільного захисту населення та безпеки життєдіяльності: сучасні реалії України: Матеріали VІІІ Всеукраїнської заочної науково - практичної конференції. Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. С. 71-72. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19920 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|