DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19934
|
Назва: | Концептуальні основи інтегрованого навчання в початковій освіті |
Автори: | Муращенко, О.В. |
Ключові слова: | початкова освіта інтегроване навчання науково-методологічні підходи інтегрований особистісно-орієнтований гносеологічний культурологічний аксіологічний початкова освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто базові положення концепції
інтегрованого навчання, основу яких складає синтез науковометодологічних підходів учнів початкової школи, та умови їх
застосування в сучасному освітньому процесі.
Особливу увагу приділено дослідженням філософської,
наукової та психолого-педагогічної літератури для виявлення
механізмів педагогічної інтеграції, яка створює цілісну концепцію
навчання школярів на основі синтезу інтегрованого підходу з
іншими підходами до навчання, виховання й розвитку учнів. |
Опис: | Муращенко О. В. Концептуальні основи інтегрованого навчання в початковій освіті // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : Сімон, 2019. С. 84-93. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19934 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|