DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19940
|
Назва: | Теоретико-практичні аспекти використання казкотерапії у початковій школі |
Автори: | Федій, О.А. |
Ключові слова: | казкотерапія технології казкотераії в освітньому середовищі творчий потенціал особистості психологічно комфортне освітнє середовище НУШ початкова школа |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлені теоретико-практичні контенти
педагогічної казкотерапії у роботі з учнями початкової школи.
Розглянута філософсько-педагогічна сутність феномену казки у
зв’язку з її освітньою та терапевтичною дією на особистість кожної
дитини в початковій школі. Доводиться доцільність та ефективність
побудови інтерактивного естетизованого педагогічного процесу з
використанням казкотерапевтичних технології (арт-терапія, тілесноорієнтовані практики). Підкреслюється виключна роль
педагогічного потенціалу казкотерапії у сучасних умовах
деструктивного інформаційного середовища. |
Опис: | Карапузова Н. Д., Дмитренко Р. Теоретико-практичні аспекти використання казкотерапії у початковій школі // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 5-14. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19940 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|