DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19954
|
Назва: | Формування готовності майбутніх учителів мистецтва до використання музики у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами |
Автори: | Сулаєва, Н.В. |
Ключові слова: | готовність майбутній учитель мистецтво учитель мистецтва музика діти з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із показників оновлення вітчизняної системи освіти є розширення можливостей отримання якісних освітніх послуг усіма без винятку громадянами держави. Зокрема, йдеться про дітей з особливими освітніми потребами, які наразі поповнили початкові класи Нової української школи. У зв’язку з цим виникає потреба у формуванні ряду додаткових компетентностей не лише в учителів початкової школи, але й учителів-предметників, з-поміж яких чинне місце займає учитель мистецтва. Тому важливим завданням закладів вищої педагогічної освіти є підготувати майбутніх учителів мистецтва до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. |
Опис: | Сулаєва Н. В. Формування готовності майбутніх учителів мистецтва до використання музики у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. The ІІ International Science Conference «Issues of practice and science»,
September 27 – 29, London, Great Britain. Pp. 128-130. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19954 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|