DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19963

Назва: Наступність дошкільної і початкової освіти у соціалізації молодшого школяра
Автори: Плаксюк, Н.
Ключові слова: наступність
дошкільна освіта
початкова освіта
молодший школяр
соціалізація
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Розкрито роль наступності між дошкільною і початковою ланками освіти для соціалізації молодших школярів, забезпечує легку адаптацію дитини до нового соціального центру – школи, а також сприятиме розвитку індивідуальних здібностей дитини, допоможе сформувати психологічну готовність до школи з усіма її компонентами, за необхідності скоригує окремі порушення і відхилення у фізичному, психологічному, розумовому, емоційномотиваційному та комунікативно-мовленнєвому розвитку дітей.
Опис: Плаксюк Н. Наступність дошкільної і початкової освіти у соціалізації молодшого школяра // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 102-106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19963
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13.pdf498,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок