DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19963
|
Назва: | Наступність дошкільної і початкової освіти у соціалізації молодшого школяра |
Автори: | Плаксюк, Н. |
Ключові слова: | наступність дошкільна освіта початкова освіта молодший школяр соціалізація |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито роль наступності між дошкільною і початковою
ланками освіти для соціалізації молодших школярів, забезпечує
легку адаптацію дитини до нового соціального центру – школи, а
також сприятиме розвитку індивідуальних здібностей дитини,
допоможе сформувати психологічну готовність до школи з усіма її
компонентами, за необхідності скоригує окремі порушення і
відхилення у фізичному, психологічному, розумовому, емоційномотиваційному та комунікативно-мовленнєвому розвитку дітей. |
Опис: | Плаксюк Н. Наступність дошкільної і початкової освіти у соціалізації молодшого школяра // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 102-106. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19963 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|