DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19965
|
Назва: | Вітагенне навчання природознавства у контексті компетентнісного підходу |
Автори: | Починок, Є.А. Корецька, О. |
Ключові слова: | вітагенне навчання компетентнісний підхід компетентнісний підхід до навчання природознавства початкова освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена характеристиці сутності та прийомів
вітагенного навчання, визначенні його педагогічного потенціалу
під час реалізації компетентнісного підходу до навчання
природознавства. Встановлено, що прийоми вітагенного навчання
дають багато можливостей у початковій школі за рахунок
активізації життєвого досвіду учнів, опори на їхню творчість,
ініціативність та самостійність, розкриття потенційних розумових
можливостей, застосування практичних навичок у проблемних
ситуаціях. |
Опис: | Починок Є. А., Корецька О. Вітагенне навчання природознавства у контексті компетентнісного підходу // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 120-126. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19965 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|