DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2021 (4) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20324
|
Назва: | Організація музейних уроків у початковій школі |
Автори: | Слинько, М. |
Ключові слова: | початкова школа музейна педагогіка музейні уроки духовні цінності національна культура |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема духовно-морального
розвитку сучасної дитини шляхом освітньої діяльності у музеї.
Проаналізовано особливості організації ефективної форми
залучення дітей початкової школи до культурної спадщини та
загальнолюдських цінностей – музейного уроку, який у початковій
школі має бути цікавим та незвичним. Автор звертає увагу на
актуальність музейно-педагогічної діяльності саме в початковій
школі, адже, просвітницька діяльність музеїв орієнтована,
насамперед на дитячу аудиторію. З іншого боку – з дітьми працює
школа, що забезпечує освіту та виховує гідних громадян своєї
країни. |
Опис: | Слинько М. Організація музейних уроків у початковій школі // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава. Вип. 4. 2021. С. 196-202. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20324 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2021 (4)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|