DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20508
|
Назва: | Позитивний та негативний вплив мистецтва японської анімації на формування особистості у дитячому та підлітковому віці |
Автори: | Стиркіна, Ю.С. |
Ключові слова: | японська анімація вплив японської анімації позитивний і негативний вплив японської анімації формування особистості формування особистості дітей і підлітків аніме |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена позитивному та негативному впливу
японської анімації на формування особистості дітей та підлітків.
Автор стверджує, що негативний вплив аніме не настільки
потужний, як позитивний. У статті також зазначається, що батьки
повинні контролювати вікове обмеження для перегляду анімефільмів їхніми дітьми |
Опис: | Стиркіна Ю. С. Позитивний та негативний вплив мистецтва японської анімації на формування особистості у дитячому та підлітковому віці // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 198-205. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20508 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|