DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21170
|
Назва: | Досвід інтеграції наукових досліджень в освітній процес у програмі підготовки бакалаврів освіти в університеті м. Йорк як засіб оптимізації навчання академічного англійського мовлення в українській вищій школі |
Автори: | Луньова, Т.В. |
Ключові слова: | іншомовне академічне мовлення вища освіта інтеграція науки і освіти актуальні дослідження навчальний модуль |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізові практики інтеграції актуальних наукових досліджень в освітній процес, здійснюваної кафедрою освіти Університету м. Йорк для підготовки бакалаврів освіти як потенційної форми оптимізації навчання академічного англійського мовлення в українських закладах вищої освіти. Детально розглянуто модуль «Нові напрямки досліджень в освіті», завдяки вивченню якого британські та іноземні студенти розвивають навички усного і писемного академічного англійського мовлення водночас вдосконалюючи когнітивні навички аналізу, порівняння, синтезу наукової інформації. Описано мету, специфіку і структуру модуля. Розглянуто конкретний приклад одного із занять, проведеного в рамках модуля у жовтні 2022 року. Окреслено напрямки можливого використання досвіду реалізації модуля «Нові напрямки досліджень в освіті» в Університеті м. Йорк для запровадження таких форм роботи, які сприятимуть оптимізації навчання академічного англійського мовлення у закладах вищої освіти України. |
Опис: | Луньова Т. В. Досвід інтеграції наукових досліджень в освітній процес у програмі підготовки бакалаврів освіти в університеті м. Йорк як засіб оптимізації навчання академічного англійського мовлення в українській вищій школі. Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24-25 листопада 2022 р.). Полтава : Вид-во “Астрая”, 2022. С. 151-154. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21170 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|